11. 3. 2016

Duhová kouzla - Jasmínka dárková víla


Název knihy: Duhová kouzla - Jasmínka dárková víla 
Autor knihy: Daisy Meadows
nakladelství: Egmont
Rok vydání: 2011

Moje hodnocení: 5*


Jak jsem se k tomu dostala:
Moje sestra mi ji dala, protože jsem si ji přála. Myslím, že mi ji koupila naschvál, protože miluji žlutou barvu a ta kniha je žlutá

Postavy:
Kristína - Hlavní hrdinka, je milá a na obrázcích i celkem pěkná (kdyby vás zajímal ilustrátor, napište mi to do komentářů
Ráchel - Hlavní hrdinka, myslím, že je kamarádská a taky není na obrázcích nějak divná
Jasmínka - V této knize nejdůležitější víla a líbí se mi její oblečení
Šotek (od Serváce Mráze) - Zlý a hnusný šotek, kterému bych nejradši jednu vrazila.

Děj:
V ulici se chystá pouliční slavnost, ale pár věcí se zvrtne a Kristína a Ráchel mají co napravovat. Samozřejmě to udělal šotek od Serváce Mráze. Dívky se za ním ženou po celé ulici, ale šotek se jim stále schovává. Nakonec si šotka naženou do bytu, ale jestli ho chytí to už vám prozrazovat nebudu, abyste nepřišli o překvapení.

Moje pocity:
Kniha se mi moc líbila. Líbila se mi také proto, že byla to byla dárková víla a já ji dostala jako dárek.
Tuto knihu jsem dostala od sestry (Adelle's world of books)

A co na to nakonec říkám:
KLADY - Ta kniha má žlutou obálku:)
ZÁPORY - Možná by to chtělo kdyby byla delší, abych to mohla číst déle.

Četli jste také tuto knihu pokud ano, napište mi do komentářů co na ni říkáte :)
Děkuji za každý komentář!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :-)