10. 7. 2015

Recenze: Winx club - Stella na módní přehlídce

Název knihy: Stella na módní přehlídce
Autor knihy: Regina Bizzi
Nakladatelství: CooBoo
Rok vydání: 2013

Moje hodnocení: 5*



Jak jsem se k tomu dostala:
V televizi jsem sledovala tento seriál Winx club, moc se mi líbil a chtěla jsem ho dostat i v knižní podobě, a sestra mi tuto knihu koupila k narozeninám. Byla jsem z toho nadšená a hned jsem si ji začala číst, a to že je super to je pravda.

Postavy:
Stella - má ráda nákupy, které tráví se svými kamarádkami, Stella je fajn holka a jsem moc ráda, že je Stella moje oblíbená postava.
Brandon - Brandon chodí se Stellou a je to hezký pár, hodí se k sobě, a jinak Brandon je hezký, kdyby nebyl jen ve světě knih, hned bych se do něj zamilovala.
Bloom - Bloom je milá i hezká dívka, ale vše si vždy nechá líbit a chodí s princem Skyem.
Musa - Musa je holka spíš do světa hudby a chodí s Rivenem.
Tecna -  Tecna ráda vynalézá nebo opravuje, chodí s Timmym.
Layla - Layla nejraději používá kouzlo: morfixová vlna, chodí s Nabuem.
Flora - Flora má ráda květiny, chodí s Héliem.

A co na to nakonec říkám:
KLADY: Nejvíce se mi líbilo, že hlavní hrdinka byla Stella, protože to je moje nejoblíbenější postava.
ZÁPORY: Na nic nemůžu přijít :-)

Děkuji za každý komentář :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :-)