15. 7. 2015

Recenze: Winx club - Kouzlo přátelství

Název knihy: Kouzlo přátelství
Autor knihy: Regina Bizzi
Nakladatelství: CooBoo
Rok vydání: 2015

Moje hodnocení: 4,5*





Jak jsem se k tomu dostala:
Tuto knihu jsem jako ty ostatní nedostala od sestry, ale tenokrát jsem si ji koupila sama do mé překrásné sbírky knih Winx club. :-D

Postavy:
V této knize jsou snad všichni hlavní, ale asi nejhlavnější tu je Bloom. Jinak tu jsou samozřejmě i ty ostatní Winx club holky takže Stella, Flora, Tecna, Layla a Musa.

Děj:
Bloom přišla o svoji čarovnou moc, a tak se Stella, Flora, Tecna, Layla a Musa společně s Bloom vypravují pomoct jí, aby se jí moc vrátila. Víc raději prozrazovat nebudu :-D

Moje pocity:
Moc si toho nevybavuji z té knihy, jelikož jsem to četla před půl rokem. Recenzi bohužel dělám až teď, protože před půl rokem jsem ještě neměla tenhle blog :-D Ale zdá se mi, že na Stellu to prostě nemá, Stella na módní přehlídce je asi moje nejoblíbenější knížka ze všech. (Možná to napíšu ještě někdy o jiné, ale zatím je to tahle :-D) 

Jinak se mi moc líbí ilustrace. Bloom má na záložce moc pěkné šaty (zezadu).

A co na to nakonec říkám:
KLADY: Líbilo se mi, že na konci je záložka. A hlavně jsem byla překvapená, že jsem tu knihu přečetla za jeden jediný den. :-D (PS: Na obálce je Stella :-D)
ZÁPORY: Čtyři a půl hvězdičky jsem dala proto, že se tam od začátku hned ví, kdo to Bloom udělal. (Vadilo mi, že já to věděla, zatímco Winx po tom marně pátraly.)

Děkuji za každý komentář! :-)

1 komentář:

  1. Strašne veľa smajlíkov používaš na mňa to pôsobí strašne rušivo a neprofesionálne. Ak si nespomínaš na pocity z knihy zrejme až tak skvelá nebola a nabudúce skús napísať na knihu, ktorú si čítala v blízkej dobe aby si mohla toho napísať viac. Držím palce.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :-)