11. 7. 2015

Recenze: Winx club - Magie přírody

Název knihy: Magie přírody
Autor knihy: Regina Bizzi
Nakladatelství: CooBoo
Rok vydání: 2014

Moje hodnocení: 5*



Jak jsem se k tomu dostala:
Stejně jako u Stelly jsem tuhle knížku dostala od sestry k narozeninám. (PS: moc jsem si ji přála.)

Postavy:
V téhle knize je nehlavnější Flora, pak musím jistě vyjmenovat Stellu, protože, jak už jsem zmínila v recenzi na Stellu na módní přehlídce, je to moje nejoblíbenější postava :-)
Pak je tu ještě Bloom, Tecna, Musa, Layla. A kluci jsou Brandon, Sky, Hélio, Timmy, Riven, Nabu. Potom tu je jeden výjimečný, který se mi obzvlášť líbil; je to zvířátko jménem Baffin.

Děj:
Arktida byla v nebezpečí, a tak se Stella, Bloom, Musa, Tecna, Layla a Flora musejí vydat ji zachránit od zlého Tauruse. Na výpravě se Flora seznámí se zvířátkem Baffinem, ale více už raději neprozradím.

A co na to nakonec říkám:
KLADY: Nejvíce se mi líbil konec, ale nechci vám ho vyzradit, abyste nepřišli o překvapení. Potom je ještě dobré, že je v téhle knížce záložka.
ZÁPORY: Nic mě jaksi nenapadá!!!! :-D

Děkuji za každý komentář! :-)

4 komentáře:

  1. Na tohle už jsem moc stará =D Ale jinak povedená recenze, zkus vypsat více svých pocitů z knihy =)
    http://fantasyalatriel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Síce mám 24 ale detskými knihami nepohrdnem. WINX som síce nečítala ale som zvedavá čo si vyberieš nabudúce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za komentář, momentálně čtu další Winx :-D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :-)