11. 6. 2016

Recenze - Podivuhodný případ origami Yody

Název knihy: Podivuhodný případ origami Yody
Autor knihy: Tom Angleberger
Nakladatelství: CooBoo
Rok vydání: 2010


Moje hodnocení: 5*



Jak jsem se k tomu dostala:
Byl Štědrý den a já si k Vánocům přála nějakou knihu (to jsem ještě nevěděla, že existuje tato kniha). Večer jsme si rozbalovali dárky a já dostala tuto knížku :)

Postavy:
origami Yoda - Je to papírová prstová loutka, kterou si sám složil Dwight.
Dwight - Je to tak trochu potrhlý kluk, který způsobil, že se tato kniha sepíše, protože chodil do školy s origami Yodou a všem rozdával rady.
Tommy - Je hlavní hrdina, který vymyslel, že se tato kniha sepíše a půjčoval ji všem lidem co něco zažili s origami Yodou.
Harvey - Nevěří na origami Yodu a nenávidí Dwighta.
Kellen - Je jeden z mála, kdo věří na origami Yodu.
Lance - Je to jeden z party těch, co jsou před ním (Dwight, Tommy, Harvey).
Quavondo - To je můj favorit, protože miluje křupky a já je taky miluji.
Sara - Tato dívka se líbí Tommymu.
Caroline - Je holka, která se líbí Dwightovi.
A mnoho dalších, kteří nejsou moc důležití.

Děj:
Dwight má vyrobeného origami Yodu a všem říká, že jim origami Yoda poradí se vším. Proto se ho všichni ptají, když se jim něco stane nebo když něco chtějí udělat a neví, jak to udělat. Bohužel, kdybych vám řekla více, tak byste to nemuseli už vůbec číst :)

Moje pocity:
Je to úplně bombová knížka, kterou jsem dostala na Vánoce. Myslím, že se autorovi velmi povedla.

A co na to nakonec říkám:
KLADY - Je to pěkná kniha, jsou v ní obrázky, takže se mi líbí ještě víc. A nejlepší na tom je, že si mohu origami Yodu složit i pro sebe, protože je na konci návod.
ZÁPORY - Ten origami Yoda mi nejde složit :D

Ten, kdo si tuto knihu už přečetl do konce, tak tato otázka je pro vás.
Kterého Yodu byste si vybrali na radu Dwighta/Harveyho? (Napište mi to do komentářů.)

Děkuji za každý komentář :)

2 komentáře:

  1. :D tak zápory knihy mě dost rozesmály :) držím palce ať se to podaří a jdu si napsat knihu na seznam k přečtení.
    Kateřina
    trojtecka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář a doufám, že jestli ji budeš číst, tak že se ti bude líbit :).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :-)